Play Bubble Girl game online for free. Play hundreds of free online games, flash games and much more.







































 SET AS HOMEPAGE
 ADD TO FAVORITES
Free Online Games

LATEST TOP RATED RANDOM A-Z LIST DRIVING GIRLS

BUBBLE GIRL - (0.02 MB)  Add This Game To Favorites Share On Facebook Share On MySpace Share On StumbleUpon Share On Digg Share On Delicious Share On Twitter


Zoom In / Zoom Out
    Rating: 3.5     Votes: 8658     Rate This Game

While the game is loading, try our QUICK ARCADE!Game Not Working?




Comments (70)
2012-09-08 - MrsMack: I really want this as the live wallpaper on my phone! Is there anyway you can make is available for the android as a live wallpaper?????
2010-09-22 - guitarvillan1000: lol so funni
2010-07-23 - BrizzaJ: Nude version would be better. phahaha joking. fun if ur bored or angry (:
2010-04-18 - Anonymous: I loveee it, great time waster!
2010-04-15 - Anonymous: i hate it first i though it would be fun but na its rubbish
2010-04-15 - Anonymous: its a fun game and its funny lol
2010-04-12 - Anonymous: its ok but not the best it gets boring after a while and get sound affects and different shapes and she never gets to the bottom and it looks weird when she gets stuck cuz she goes up and down but other then that killing a dead girl is funny =)
2010-04-10 - Anonymous: it was boring
2010-04-02 - Anonymous: i wish i was that girl
2010-03-30 - Anonymous: hahahahahahaha omg
2010-03-24 - Anonymous: This game is soooo funny,because it is it... so funnnnnnny
2010-03-13 - Anonymous: it was boring
2010-03-13 - Anonymous: it was fun
2010-03-12 - Anonymous: lol so funny im addicted to it when im bored guess what i play? this never touches ground or anything i like broke her legs like a chicken bone i smashed her spinal chord lol i love squishing her through the bubblesshe like breaks everything in her body just breaks lol so funny i peed and pooped my pants hahahahahahahahahahahahah!!!!!
2010-03-12 - Anonymous: its ok
2010-03-11 - Anonymous: omg this is fun and rocks and never reachs the ground
2010-03-11 - Anonymous: :) :) FUN GAME
2010-03-07 - Anonymous: does she ever get to the ground?
2010-03-07 - Anonymous: lol is funny game
2010-02-28 - Anonymous: this girl hups tha buble ewwwwww lol?!
2010-02-28 - Anonymous: is that a g-string she is wearing???
2010-02-24 - Anonymous: this game is sooooo frickin wierd!
2010-02-20 - Anonymous: I love the game but i dont get it its a GREAT GAME!
2010-02-15 - Anonymous: boreding§
2010-02-14 - Anonymous: i do not understand what to do with this game
2010-02-10 - Anonymous: NO I NEVA AGREED!!!!!!!!!!!!!!!!!
2010-02-10 - Anonymous: OMG I GOT TA DA BOTTOM ND SHE GOT DEAD
2010-02-08 - Anonymous: MY BUBBLES WENT AWAY
2010-02-08 - Anonymous: DIS GAME IS ALRIGHT BUT NOT MY FAVORITE
2010-02-07 - Anonymous: she is like a worm .she gets out of the smalliest places.she is a trip.
2010-02-06 - Anonymous: This is really insane. Her body can twist and deform any way possible...or impossible. Idk...but all I know is that this is a VERY addictive game to play to get my frustration out on certain people...girls maybe...Lol. I don't like the whole Bubble "Girl" idea, and I think that they should make a "bubble boy." ^_^
2010-02-05 - Anonymous: her bra is sweet and hip also
2010-02-05 - Anonymous: like this game
2010-02-02 - Anonymous: it could be better with sound affects and blooooooooooooood and lots of it oh well it is still very addictive mabey add some sort of other shapes. i still love it
2010-01-29 - Anonymous: this game is freaky
2010-01-25 - Anonymous: haha this games awesome and funny but she doesnt die!! :(
2010-01-23 - Anonymous: smashing games rock I play on it every day!
2010-01-18 - Anonymous: very funny and weird i like it alot though.......i found it on myspace first then found it on this 2day
2010-01-18 - Anonymous: ur game is terrible o away and make a better one wid sound affeects wel i dont have all day chop chop and cgange the rubbish writing font
2010-01-18 - Anonymous: hahahaha kan niet beter dit is absooluut het beste spel van smashing games!!
2010-01-17 - Anonymous: This not bad ^ ^
2010-01-16 - Anonymous: did u notice sometimes she get hung?????
2010-01-16 - Anonymous: maybe better if she was naked
2010-01-11 - Anonymous: i like i think it iz sexii
2010-01-11 - Anonymous: haha best grapig maar het verveeld wel snel
2010-01-10 - Anonymous: this game was fun and boring to and it makes me go to sleep when i play it.
2010-01-10 - Anonymous: hahahaha!!!! fun game!!
2010-01-10 - Anonymous: who would make such a game its weird but kinda fun
2010-01-06 - Anonymous: u can make it do well funny things:)but i dont c the point in it:)
2010-01-01 - Anonymous: what is the point of this games u just see a girl go flying everywhere !!!!!!!!!!!!
2009-12-29 - Anonymous: Omg its so fun 2 make her hump the bubble:-D
2009-12-24 - Anonymous: whats the point of this game!:c
2009-12-22 - Anonymous: It is fun, because you can make her mump the bubble! But it ets boring!
2009-12-20 - Anonymous: this is like a comedy game and funny and entertaining its not rubbish its just funny and u can do funny and rude stuff with the bubble girl
2009-12-20 - Anonymous: This is a gr8 game whn ur bored!
2009-12-19 - Anonymous: this is brill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2009-12-17 - Anonymous: cool and funny go bubble girl!!! i like this game
2009-12-17 - Anonymous: This game is cool and funny it's like there's know bones in her body!!!!
2009-12-16 - Anonymous: this is a crappy game
2009-12-15 - Anonymous: How do you actually win? Does it go on forever? It is quite addictive though!
2009-12-14 - Anonymous: crap
2009-12-13 - Anonymous: crap
2009-12-12 - Anonymous: This game is godd but is she wearing a j string!!!! answer back
2009-12-12 - Anonymous: its a fun game
2009-12-11 - Anonymous: this game is really freaky ( and the most awesome game weve ecer played
2009-12-11 - Anonymous: thia game is good but it is boring cuz all she do is spin bumo in to stuff and saty still n turn n stuff like that i dont like it very much nah it aint that gd it should be better stuff on there n her saying aawwwh n blood
2009-12-06 - Anonymous: I love this game i could play this all day
2009-12-05 - Anonymous: this game is best i love!!!!!!!
2009-12-05 - Anonymous: im addicted to this game, i love it!
2009-11-30 - Anonymous: this game is weird but funnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Add a Comment On This Game


Latest Games
 Berzerk Ball 2
Berzerk Ball 2
Deep Sea Hunter
Deep Sea Hunter
Incursion
Incursion
Snail Bob 3
Snail Bob 3
Kawairun 2
Kawairun 2
Mini Commando
Mini Commando
  Feed Us 4
Feed Us 4
Tesla Defense
Tesla Defense
Earn to Die 2012
Earn to Die 2012
Zombies In The S..
Zombies In The Shadow: The Saviour
Papa's Hot Dogge..
Papa's Hot Doggeria
Nightflies
Nightflies

Popular Games
 New York Taxi Li..
New York Taxi License
The Simpsons - W..
The Simpsons - Wrecking Ball
Raze
Raze
Dolphin Olympics 2
Dolphin Olympics 2
Platform Racing 2
Platform Racing 2
Stick Arena
Stick Arena
  Hordes and Lords
Hordes and Lords
Sherwood
Sherwood
Dirt Bike
Dirt Bike
Learn To Fly
Learn To Fly
Warfare 1917
Warfare 1917
Phosphor
Phosphor

Random Games
 Kate Winslet
Kate Winslet
Epic War 2
Epic War 2
XXX2 The Mission
XXX2 The Mission
Randys Jailbreak
Randys Jailbreak
The Lost Cases O..
The Lost Cases Of Sherlock Holmes
Vox Populi Vox Dei
Vox Populi Vox Dei
  World of Dungeons
World of Dungeons
Track Star
Track Star
Barber Shop
Barber Shop
Space Pilot
Space Pilot
BMX Stunts 2
BMX Stunts 2
ET Smash
ET Smash



BOOKMARK NOW
and come back tomorrow for new Free Online Games!


Games        RSS       Contact Us        Link To Us